۱۴۰۳-۰۲-۱۳

دامدار موفق : علیرضا فاطمی

  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۸
  • ۲۱۲ بازدید

(( دامدار موفق ))

نام و نام خانوادگی : علیرضا فاطمی

سن: ۴۲ سال

محل سکونت: شهرستان تربت جام

مقطع تحصیلی: دیپلم

از سال ۱۳۹۳ با تعداد ۶۰ رأس دام به صورت حرفه ای فعالیت دامپروری رو آغاز کردم و درحال حاضر با تعداد ۲۵۰۰ رأس دام سبک نژاد افشاری مشغول به فعالیت میباشم. تجهیزات و تاسیسات دامداری به صورت کاملاً صنعتی طراحی شده و از روشهای نوین استفاده میکنم. میزان افزایش وزن روزانه دامها به ۳۰۰ گرم در روز میباشد و همچنین ۲۵ درصد دو قلوزایی در گله داریم. این نژاد کم پشم و از نظر وزن گیری یکی از نژادهای برتر میباشد.

اطلاعات و دانش این حرفه رو از راه تجربه و از زمان کودکی در دامداری مشغول فعالیت بودم و به این شغل علاقه زیادی داشتم.

دلیل موفقیت و پابرجا بودن دامداری در این روزهای سخت و طاقت فرسا اقتصادی که هیچگونه حمایت دولتی را نداریم مدیریت خوب بطور صنعتی و کاملا حرفه ای کار کردن و ریسک پذیری خود می دانم. استفاده از خوراک اصولی  و با کیفیت باعث افزایش روزانه وزن گیری و تولید دام است .

پیشنهادم به جوانانی که علاقمند به این حرفه هستند و تمایل به کار کردن در دامداری رو دارن اینست که از نژاد خوب با مدیریت قوی استفاده و از روش پرورش صنعتی استفاده کنند.

پیام معاونت فنی اتحادیه :

حضور چنین افرادی در صنعت دامپروری باعث افتخار و مباهات است و شایسته و الزامی است کلیه دامدارن به منظور افزایش بهره وری و راندمان کار  موارد مدیریتی را مد نظر قرار دهند  . در این راستا اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی آمادگی همکاری و حمایت همه جانبه این قشر زحمتکش را دارد تا فعالیت خود را به نحو احسنت مدیریت و اجرا نمایند .

روابط عمومی اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی