۱۴۰۳-۰۱-۰۹

نشستی با مدیران تعاونیها ( تعاونی دامداران میان جلگه )

  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۹
  • ۵۴۸ بازدید

پیرو نشست های دوره ای با مدیران شرکت تعاونی های عضو اتحادیه جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران میان جلگه نیشابور جهت بحث  و بررسی شرایط روز بازار برگزار شد

در این جلسه که با حضور مهندس هراتی مدیرعامل اتحادیه و جناب مهندس جواد سلیمانی مدیر عامل محترم تعاونی دامداران میان جلگه نیشابور و رئیس هیئت مدیره اتحادیه برگزار شد مواردی همچون گرانی نهاده ها ، کمبود کنجاله های داخلی وضعیت تولید کنسانتره در کارخانه خوراک دام این تعاونی و قیمتها مورد بحث و بررسی قرار گرفت

همچنین در این جلسه جناب مهندس مهندس یعقوبی مدیر امور دام شهرستان تربت جام به عنوان مهمان حضور داشتند ..

شرکت تعاونی دامداران میان جلگه از جمله تعاونیهای بسیار فعال و موفق در عرصه خدمات رسانی دامپروری است که با تعداد ۸۰۰ نفر عضو دامدار و ۱۸۰۰ نفر مشمول دریافت خدمات با حدود ۲۶۰۰ راس دام سنگین و حدود ۱۰۰ هزار راس دام سبک و جمع اوری مقدار ۲۵ تن شیر در روز و تولید روزانه ۴۰ تن کنسانتره دامی در بخش میان جلگه  نیشابور فعالیت میکند .

ظرفیت کامل تولید کارخانه خوراک دام این تعاونی ۸۰ تن در روز است که درحال حاضر به دلیل مشکلات کمبود نهاده با نصف ظرفیت تولید فعالیت دارد .

همچنین به جهت تکمیل زنجیره تولید زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع به منظور احداث کارخانه لبنی در منطقه صنعتی میان جلگه خریداری شده است .

مشکل عدم ارائه فاکتور توسط فروشندگان نهاده داخلی و آزاد از مواردی بود که مطرح گردید و مقرر شد در این خصوص با اداره دارایی مذاکره شود .

طبق اظهار مهندس سلیمانی آخرین قیمت جو داخلی که از همدان و شیراز و قزوین خریداری میشود به قیمت ۴۵۷۰ تومان تحویل این مجموعه گردیده که این افزایش قیمتها هزینه تولید را برای دامدار بسیار بالا برده است و در حال حاضر کنسانتره شیری با قیمتهای اقلام آزاد  ۵۴۵۰ تومان تمام میشود .

 

 

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی