۱۴۰۳-۰۲-۰۱

خیز بریتانیا برای صادرات گوشت حلال به غرب آسیا

  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • ۶۱۵ بازدید
گوشت انگلیسی در راه است …. ضعف مدیریت مشهود در اینسو و بازار سازی و فرصت طلبی در آنسوی مرز 

صادرکنندگان صنعت گوشت حلال در بریتانیا به دنبال در دست گرفتن بازار در غرب آسیا هستند.

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۱

 

به گزارش ایکنا به نقل از Asian Image، براساس گزارش هیئت توسعه کشاورزی و باغداری بریتانیا  (Agriculture and Horticulture Development Board) موسوم به AHDB که در وبینار این سازمان ارائه شد، این منطقه دارای جمعیت رو به رشد با درآمد قابل استفاده بالا است و حدود ۹۰ درصد از کل گوشت گاو و بره را که به صورت محلی مصرف می‌شود، وارد می‌کند و این هدف اصلی برای صادرکنندگان بریتانیایی است.

به گفته اول فوسینی، مدیر بخش حلال AHDB، بریتانیا در مقایسه با سایر کشورها سهم کمی از بازار گوشت قرمز حلال در غرب آسیا دارد.

فوسینی گفت: ما اهمیت خاورمیانه را می‌دانیم و در حالی که مصرف گوشت بره در حال افزایش است، فضای لازم برای ما وجود دارد که سهم بیشتری از ۹۰ درصد از واردات منطقه خاورمیانه داشته باشیم. یکی از بزرگترین موضوعاتی که صادرکنندگان ما در حال حاضر با آن روبرو هستند، صدور گواهینامه حلال است. همه نهادهای صدور گواهینامه مستقر در انگلستان شناخته شده و معتبر نیستند، بنابراین بسیار مهم است که شما گواهینامه خود را عاقلانه انتخاب کنید زیرا بدون اعتبار، محصولات شما در بدو ورود رد می‌شود.

صنعت گوشت بریتانیا هرساله بیش از ۹۰۰ هزار تن گوشت قرمز تولید می‌کند. با این همه سهم گوشت حلال از این میزان تولید بسیار پائین است.

منبع :  خبر گزاری بین المللی قران 

پی نوشت :

اینکه سو مدیریت طی سالهای متمادی توسط دولتها ضد تولید عملکرده کاملا مشهود و غیر قابل انکار است … اگر تولید کننده و دامدار به حال خود رها میشد و بازار آزاد در اختیارش بود مسیر رشد و توسعه شغلی خود را به خوبی میدانست و ضمن تامین مایحتاج کشور ، صادرات را هم جهت مازاد تولید داشتیم . بجای حمایت از تولید کننده داخل علی رقم شعار ها ، برای تولید گوشت در برزیل سالها ناظر شرعی اعزام شد و ارز دولتی خرج شد به قیمتی که امروز و با این شرایط تولید داخلی نخواهد ماند …

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی