۱۴۰۳-۰۱-۳۰

کمیته مشترک کمیسیون کشاورزی و مصرف برگزار شد

پیرو عقد تفاهم نامه همکاری بین دو کمیسون کشاورزی و مصرف اتاق تعاون خراسان رضوی ، جلسه ای با حضور اعضا دو کمیسیون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی در این طی این جلسه اعضا هر دو کمیسیون در نشستی به معرفی مجموعه و توانمندی خود پرداخته و ضمن آشنایی با ظرفیت های موجود یکدیگر ، مقرر گردید هر اتحادیه یا تعاونی تولیدی کشاورزی طی جلسه ای اقدام به عقد قرارداد عرضه کالای خود با اتحادیه های مصرف استان نمایند .

کلیه محصولات زیر بخش دام و طیور و شیلات شامل انواع گوشت قرمز و مرغ ، تخم مرغ ، شترمرغ ، شتر و بوقلمون و عسل و محصولات کشاورزی شامل زعفران ، انواع میوه و صیفی و سبزیجات ، قارچ ، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و عرقیجات ، حبوبات و محصول صنایع تبدیلی ( رب ) در این طرح قابل عرضه مستقیم می باشد .

امین هراتی رییس کمیسیون کشاورزی عنوان کرد از جمله ظرفیت هایی که در بخش تعاون به آن توجه نشده بود همین ارتباط بین دو حوزه تولید و مصرف بود که به یاری خدا و با همکاری  اتاق تعاون استان و ریاست محترم کمیسیون مصرف محقق گردید و این مورد کمک به سازی به تقویت تولید بخش کشاورزی استان و همچنین تامین کالا های مورد نیاز خانوار عضو اتحادیه های مصرف به طور مستقیم بدون واسطه خواهد نمود .

 

 

 

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی