۱۴۰۳-۰۲-۰۶

تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه صنعت دامپروری و موسسه صنعتی گوشت مشهد

  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۶۹۴ بازدید

کسب و کار های کنونی بر روابط بلند مدت و مبتنی بر نفع متقابل در ارتباط با تامین کننده ، تولید کننده و توزیع کنندگان تمرکز دارند. ایجاد اتحاد و سپس تثبیت و نهادینه سازی اعتماد و اتحاد، استحکام و پایداری کسب و کار ها را در طول زنجیره افزایش خواهد داد.این امر تحولی مثبت است که بینش کسب و کارها را نسبت به فعالیت اقتصادی در قالب یک جریان ارزش زا افزایش می دهد و فرصت های بیشتر و بزرگ تری را در اختیار آنان قرار می دهد.شرایط زنجیره تامین و تولید در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها و تنگناهای شدید اقتصادی داخلی، سخت‌تر شده است. بنابراین تقویت این حوزه برای تحقق شعار سال، از الزام‌های اصلی به شمار می‌آید .زنجیره تامین می‌تواند با عملکرد مناسب، سبب رونق تولید شود و به دنبال خود، جهش تولید را رقم بزند .

اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی به جهت اهمیت ایجاد زنجیره تامین و تولید بر خود میداند بر اساس شرح وظایف حمایتی خود از دامداران زحمتکش استان در این راستا فعالیت کند .

لذا به منظور دستیابی به اهداف والای اجرایی طرح زنجیره تولید ، مدیریت و ساماندهی بازار دام کشتاری استان ، افزایش و بهبود کیفیت تولید گوشت قرمز ، تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی و موسسه صنعتی گوشت مشهد منعقد شد .

بر اساس این تفاهم نامه اتحادیه صنعت دامپروری استان به عنوان تامین کننده دام جهت کشتار و حلقه ای از زنجیره تولید و همچنین موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان کشتارکننده و عرضه کننده گوشت قرمز حلقه دیگری را از این زنجیره را تشکیل دادند . در کنار اهداف کلی طرح مواردی همچون فعالیتهای آموزشی و ترویجی در راستای ارتقا کمی و کیفی تولید گوشت قرمز ، ثبت مشخصات و ساماندهی دامداری های مشارکت کننده در طرح و در نهایت عرضه مستقیم گوشت بدون واسطه و با قیمت مناسب جهت مصرف کنندگان کم بضاعت در دستور کار مشترک قراردارد .

به جهت اهمیت موضوع و  اجرای هر چه بهتر طرح مذکور ، همکاری و همراهی دستگاه های متولی امر لازم و ضروری است تا به یاری خداوند متعال در این شرایط نامساعد اقتصادی تحت قالب زنجیره تولید ، همه عوامل دیده شده و همزمان تولید کننده و مصرف کننده منتفع باشند .

 

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی