۱۴۰۳-۰۲-۰۵

وبینار هویت گذاری دام برگزار شد

به جهت بررسی شرایط روز هویت گذاری دام های استان ، موضوع مشکلات سامانه ، وضعیت تامین پلاک از سوی مرکز و همچنین گفتگو و هم اندیشی با پیمانکاران و عوامل نصب پلاک و ثبت هویت دام زیر مجموعه اتحادیه صنعت دامپروری استان وبیناری در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه جاری در محل دفتر اتحادیه برگزار گردید . در این وبینار که توسط بخش فنی اتحادیه برگزار شد علاوه بر پیمانکاران استانی ، مسئولین حوزه مربوطه در اتحادیه سراسری دامپروران همگام کشور حضور داشتند و به بحث و گفتگو پرداختند و مشکلات موجود مستقیما توسط عوامل به مرکزمنتقل گردید .

اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی از مجریان طرح هویت گذاری استان میباشد که از ابتدای طرح ، فعالیت خود را به صورت اطلاع رسانی گسترده و آموزشی با برگزاری سمینارهای تخصصی در نقاط مختلف استان به انجام رسانده و  از لحاظ عملیاتی تا کنون ۴۵۰ هزار راس دام سبک و سنگین و شتر استان توسط پیمانکاران این اتحادیه هویت گذاری و ثبت سامانه گردیده است ..

لازم به ذکر است روند اجرایی طرح ملی هویت گذاری دام های کشور با مشکلات عدیده ای همراه بوده و هست که متاسفانه این وضعیت اجرای عملیاتی طرح را با مشکل و وقفه مواجه کرده است که انتظار میرود به جهت اهمیت موضوع ، رفع موانع و مشکلات موجود سریعا در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گیرد .

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی