۱۴۰۳-۰۲-۰۱

نشست فعالان صنعت دامپروری استان خراسان رضوی با نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی

  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۶
  • ۲۱۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی روز پنج شنبه مورخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ نشستی با حضور جناب آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد . در این جلسه که در محل اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی برگزار گردید هیئت مدیره اتحادیه صنعت دامپروری ، مدیر و رئیس هیئت مدیره موسسه دامپروری آستان قدس رضوی ، عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی گاوداران صنعتی مشهد و همچنین مدیر امور طیور و کارشناس امور دام معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند .

ابتدا امین هراتی مدیر عامل اتحادیه صنعت دامپروری استان ضمن خیر مقدم اهم مسائل و مشکلات روز صنعت را مطرح کرد . کمبود نهاده دامی به نرخ دولتی و افزایش قیمت نهاده ها در بازار آزاد و در کل افزایش هزینه تولید برای دامدار ، پایین بودن نرخ شیر و گوشت نسبت به قیمت تمام شده آن برای دامدار ، عدم اجرای درست طرحهای حمایتی دولت از جمله قیمت پایین و شرایط سخت خرید دام توسط شرکت پشتیبانی ، قیمت گذاری های غیر واقعی بر روی تولیدات دامی توسط ستاد تنظیم بازار کشور و مشکلات ایجاد شده به دلیل سلب اختیار وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی تحت عنوان قانون انتزاع از مواردی بود که مطرح شد و حاضرین جلسه هر یک در خصوص این موارد به ایراد مطالب و مشکلات پرداختند ..

سپس جناب آقای کریمی قدوسی ضمن یادداشت موارد جهت پیگیری و همچنین تایید مشکلات موجود و تاکید بر این امر که مشکلات همه بدست همین فعالان بخش بوسیله همراهی و همدلی قابل حل بوده و این کشور با توجه به اقلیم ، ظرفیت بالایی در تولیدات کشاورزی و دامی دارد . همچنین شکستن انحصار واردات و حضور بیشتر و پررنگ تر تشکلها باید به وقوع بپیوندند و مجلس یازدهم پیگیر مشکلات بخش تولید است .

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی