۱۴۰۳-۰۲-۰۵

همکاری در جهت ایجاد زنجیره تامین و تولید گوشت و شیر

  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۶۵۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی امروز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ جلسه ای با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه صنعت دامپروری استان در دفتر مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد ..

طی این جلسه پر بار مذاکرات در خصوص همکاری متقابل بین دو مجموعه در راستای ایجاد و اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز صورت گرفت . جناب مهندس سنجری در این دیدار با اشاره به پتانسیلها و توانمندیهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف افزود: ظرفیتهای خوبی در موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان یکی از واحدهای فعال سازمان در حوزه ذبح دام سبک و سنگین و تامین گوشت قرمز در استان وجود دارد که می توان با همکاری اتحادیه صنعت دامپروری استان، اتفاقات خوبی را در جهت افزایش سرانه مصرف مواد پروتئینی مردم رقم بزنیم.

مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری خراسان رضوی نیز در این جلسه عنوان کرد: به عنوان متولی بخش دام استان این آمادگی داریم تا در حوزه زنجیره تامین و تولید گوشت و شیر با سازمان همیاری شهرداریهای استان همکاری کنیم و از ظرفیتهای ویژه این نهاد به خصوص در حوزه تعامل با شهرداریها و دهیاریها در جهت تحقق این امر استفاده کنیم.
امین هراتی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین این اتحادیه و موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: در راستای تحقق مطلوب طرح ایجاد زنجیره تامین و تولید گوشت می توان از پتانسیلهای این کشتارگاه به عنوان بزرگترین مجموعه کشتارگاهی شرق کشور بهره برد.

همچنین جواد سلیمانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه صنعت دامپروری استان با تاکید بر اهمیت موضوع در خصوص ایجاد زنجیره و استفاده از ظرفیتهای موجود آمادگی خود و کل مجموعه را جهت تامین دام به صورت مستقیم و حذف واسطه ها اعلام کرد .

بر اساس تجربه کشور ها و جوامع توسعه یافته و حضور پررنگ تشکلهای مردم نهاد در رونق اقتصادی و توسعه صنایع و همچنین استفاده از ظرفیت بخشهای مختلف در قالب همکاری های دو یا چند جانبه مخصوصا ایجاد طرحهای زیربنایی و پایدار از جمله زنجیره های تامین و تولید،  براحتی میتوان به رشد و پیشرفت اقتصادی دست یافت به نحوی که همزمان منافع تولید کننده و مصرف کننده حفظ شود . اتحادیه صنعت دامپروری استان خراسان رضوی پیشرو در اجرای این گونه طرحها بوده و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مختلف جهت استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود را همواره در دستور کار خود داشته است .

کلیه حقوق برای اتحادیه دامپروری خراسان محفوظ است | پشتیبانی و سئو در ویرمونی